måndag 15 juni 2009

Sommarlov......

Nu ska mina två små änglar vara hemma 2 lååååånga månader, oh så mysigt! Jag har hittills hört bus säga mamma ca tusen gånger och bara halva dagen har gått, 2 låååånga månader var det ja.

Jag fick ett mail från min lärare att jag är godkänd i första halvan av min kurs och i samma sekund fick jag ett mail av en annan lärare som informerade att hon har lagt ut en hel del text som är väldigt viktig inför höstens tenta, så det blir till att plugga i sommar ändå. Och när jag ändå är inne på skola, jag har fixat alla teoriprov utom 2 st, och de kommer jag att göra sen senare eller nåt.....orkar inte med sånt just nu.

Av någon anledning så har de flesta bloggar jag läser stängt! Är det inte offentlig mobbing av Marcus Birro, denna magnifika person som slår uppåt för den lilla svaga människan där nere ,så är det andra bloggar som helt enkelt har kommit på att det finns ett liv utanför dörren. Tråkig med de alla bloggarna, men när Birro lade av var jag inte långt ifrån en tår i ögat, mannen är guld värd! Men jag tröstar mig med att finnjonna fortfarande skriver..............

Nepp, nu ska jag skrubba mina barn sen ska vi cykla och köpa glass.

Må gott i solen och ja just det: Brasilianlinda - välkommen till Sverige!

Inga kommentarer: