söndag 7 juni 2009

vi firar Ylle-dag!

Och för er okunniga som inte vet vad det betyder får jag väl förklara: Vi firar 7-årig bröllopsdag idag! Och med tanke på att vi inte är så duktiga på firanden satte vi ihop vår säng istället, ganska puckat med tanke på att vi snart ska flytta igen. Men jag räknar med middag ikväll iallafall, undra om maken har kopplat det.

Denna vecka skall jag : Lämna in ett arbete som jag får vet imorgon, genomgå riskettan på körskolan, städa hela huset inför husvisning på torsdag, vara med på skolavslutning på onsdag, handla diverse ting som kan ta bort mina finnar och sist men inte minst, handla alla brasilianska matvaror som finns i Sverige för på fredag kommer våra brasilianska vänner, alegria alegria!

Nu ska jag hinta maken om mat

2 kommentarer:

Jessica sa...

Grattis till er båda i efterskott!!
Hoppas att ni fick en mysig dag :)

Kram

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Jajamän, sängen blev iallafall ihopsatt :)