måndag 31 augusti 2009

3-2-1....

och där kom hösten! Skit med. Så det är bara att börja längta tills vi åker till USA den 7 okt som även är busans födelsedag. Resan är faktiskt hennes present, då vi kommer att bo hos hennes gudföräldrar som hon inte har sett sen hon var 5 månader - och det minns hon inte mycket av.
Maken ringde smått förvånad idag och berättade att våra biljetter har blivit uppgraderade till första klass :) tackar tackar SAS! Det ska bli ett sant nöje att flyga.

Skolan började idag, min ena kurs har lagt ut schemat men den andra har inte visat några livstecken, får väl maila läraren imorgon och kolla om han fått svininfluensan. På tal om den, jag tror att jag har åkt på något sånt, jag har legat sjuk hela helgen och när jag säger sjuk menar jag sängliggande utan någon ork överhuvudtaget. Jag läste att skräpet går över på 3-7 dagar - hälften avklarat :) Detta blir bra eller nåt....

Nu ska jag göra grönsakssoppa och champinjonsoppa - det är väl vad man äter när det är höst!

Må väl!

4 kommentarer:

Helena Ljunggren sa...

Hösten är ljuvlig :)

Trevlig resa! :)

Jessica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jessica sa...

Hej:)
Hoppas att ni får kanonmysigt på resan! Första klass är inte dåligt, du får berätta hur det känns...en annan är van vid Ryanair-standard ;)Skönt att komma bort från detta skitvädret!

Hade så gott och krya på dig!

veronika sa...

Hur är det? Har du gått in i vinter ide??:)
Saknar dina inlägg!