onsdag 6 januari 2010

God fortsättning, eller vad det nu heter!

Den 21 aug skrev jag - nu tar vi ett djupt andetag.... och nu släppte jag ut!
Höstterminen läste jag 2 st 50 % kurser, vilket inte är någon pix, om det inte hade varit för att de var i samma ämne! Det var ett hel&%/&%/&¤&%##(&(= att hålla de isär. Jag lyckades t.o.m kugga på en uppg, något jag aldrig har gjort innan och det gjorde mig skitförbannad, ni vet, slänga ut hushållet ut ur fönstret, vilket jag inte kunde utan det blev 2 dagars morr. Nåväl, det var min höst, hur var er? Jag har gjort några skojiga matkonstruktioner under hösten, hoppas att jag minns dem sen när jag lägger ut dem i morgon eller någon annan dag, för ikväll är det för sent.....
Nepp, ville bara visa att jag lever, vilket inte är mycket då jag har ett Pm-arbete att göra och jag sitter i skiten. Vad gör man när man är fast i en skoluppg? Jo, man skriver och frågar läraren, vilket jag gjorde. Jag fick ett av honom behjälpligt svar, men jag blev inte klokare, så jag får väl fixa det steg för steg (hur patetiskt är inte det det)...

Sist men inte minst, GRATULERA kusin vitamin (med kändiskillen:)till huset! det är fantastiskt vackert på bild, när för jag se det i verkligheten? Mina barn vill jättegärna bo där med er någon natt eller två! +)

Må väl. jag skriver mer när jag hinner, vilket innebär att jag skriver någon gång i sommar, men så har jag en usaresa att berätta om! så jag återkommer 24 jan, när jag tentat klart.(buhu)

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej! Ja, det har varit aningen tomt med nya inlägg på denna blogg...hrmm..

Ser fram emot att testa lite nya recept!

Det är bara att åka ned ... nu när vi har byggt huset har vi inte råd att göra så mycket mer så vi kommer garanterat att vara hemma... inga fancy USA-resor här inte ;)

Hade gott!