söndag 28 februari 2010

Back to the snow!!!

Jag är inte överlycklig! Efter 2 veckors bad,sol och mumse(diverse ting) kom man tillbaka till snötö! Det går inte ens att skotta, så jag kör över skiten och hoppas på det bästa.
Jag har goda nyheter! Minis gudföräldrar ska flytta hem till brasseland igen! Lite sugna är vi, så vi ska kolla alternativen för en hemåtvändare. Anledningen att jag är så sugen till en tillbakaflytt är att Busan blev sparkad i huvudet av en klasskamrat för 3 veckor sen och lärarna gjorde ingenting. Vi gick till rektorn som har utlyst ett nytt möte, men jag vill ha reaktioner! jag talade med rektorn i Brasilien, hon blev förfärad och instämde med mitt krav att det barnet ska ut ur skolan, men samtidigt sa hon att bus och mini har sina platser kvar i skolan :) Hur saker och ting blir vet jag inte, men fixar den svenska skolan inte till sig, har de sett oss för sista gången! Nepp, upplevelser och mat berättar jag om senare, nu ska jag försöka att sova ifatt.

Beijos(kyssar)
brassemamma.

Inga kommentarer: