lördag 12 juni 2010

Midsommar med mer....

Anledningen att jag inte har skrivit på ett tag är att jag har börjat att jobba, J-O-B-B-A J-A-G!!! Det har inte jag gjort på 8 år, känns konstigt. Samtidigt har jag haft halsfluss och en jäkla inflammation i luftstrupen, och självklart veckan efter detta så hade jag tenta! Men allt är ok nu. Men det är inte därför jag skriver......

Jag har ett hett tips!
Till sillen på midsommarafton ska ni ta en sked creme fraiche istället för gräddfil......så mycket bättre. Anledningen att jag vet detta är för att vi hade sill och potatis förra helgen och gräddfilen var slut, så man tager vad man haver..... och det var mumma.

Nu ska jag komplettera ett seminarium, sen är det tvätten som gäller.....(jag hoppas verkligen att det syns på kontot i slutet av månaden vilka uppoffringar jag gör på en lördag för att kunna jobba resten av veckan)

:)

Inga kommentarer: