fredag 3 april 2009

Jag tänker - därför finns jag!

Men mer än så är det inte. Mini fick en inflammation från ett myggbett - 10 dagars antibiotika. Nu är det bus tur, något skräp i huvudet - cortison med "stark steroid" -vad det nu betyder. Men läkaren sa att sol är väldigt bra mot detta, så ikväll bokar maken en resa till sol med saltvatten - lite skoj ska man väl få även om det är medicinskt:) Men så var det en väldigt bra läkare som såg att bus har några utslag som inte vill läka - trolig mjölkallergi, så nu är det havre som gäller i en veckas tid - kul! (men hon är superstolt över sin egna mjölk)

Min skola är ok, jag fick ett mail från en klasskamrat, hon skrev " jag får inte riktigt flyt med läsandet" - FLYT, vad menar hon, vadå flyt, jag förstår inte!

Nepp, nu ska jag ta mitt fredagsglas och samtidigt fixa tacos.

Hm, undra om det är idag eller imorgon min syster fyller 40 (eller så är det 39, vet inte än)

Kram på er alla och korten kommer in när mini berättar var kameran är.......

2 kommentarer:

Sara sa...

Flyt? Hur enkelt som helst ju! Betyder samma sak som "flow" på engelska - dvs hon kommer inte riktigt "in i" läsandet, får ingen struktur på det hela.

Jessica sa...

Hej :) VAd kul att du hittade till mig så jag hittade till dig... ;)

HAr ni vatt iväg igen, vilka glidare ni är...! Vad härligt, förrutom tjejernas besvär...verkligen retfullt, bott där sålänge så händer d när ni är där på semester...

Hur trivs ni i Götet då? Kommer gärna och hälsar på er!

Hade så gott

Kram Jessica