tisdag 30 september 2008

Egentligen ingenting

Och där, åkte maken igen. Denna gången lyckades han vara hemma i 3 dagar :), men han kommer när han blir hungrig.....

Jag har lyckats skriva klart min uppsats, 2 veckor innan den ska lämnas in!!!!!! jag är sjukt imponerad av mig själv. Så i morgon ska jag har en ledig dag, så vad ska jag göra då???? Hmmm, gå på spa eller lyxshoppa eller varför inte bara strosa runt i stan....FEL, jag ska städa och sätta upp mig på en massa köer för lägenhet och om,om jag har tid så ska jag försöka att boka en klipptid, nu är det så långt så jag har håret uppsatt i en toffs, (inte snyggt allt)

Jag har kommit igång med intressant matlagning igen, det känns kul att ha "landat" i köket igen. Än så länge så är det bara mini som tycker om maten, men snart ska det nog funka...Problemet är att här har jag el spis. I Brasilien så hade jag gasspis och även om jag svor de 2 första åren över den så älskade jag den senare desto mer. Så nu är det att lära sig en ny spis igen...

Annars är det en massa nytt, men inte här och inte ikväll.....

Inga kommentarer: