torsdag 23 november 2006

Mitt första inlägg!

Vad ska jag säga. Jag är 2-barnsmamma som bor i brasilien och trivs med det.

Vad ska jag säga om bloggen, hmmmm, man kan nog finna de värsta åsikterna här - jag är superbäst på åsikter. jag har alltid åsikter om allt vid datorn och nu tänkte jag ta steget ut och berätta dom för alla som läser. He he he, det är min blogg så jag säger vad jag vill - MAKT, det är min makt *gnuggar händerna*

Men nu när jag har gjort ett så stort tekniskt framsteg ska jag gå och lägga mig. Vi ses snart igen, du kommer att gilla denna blogg.....

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

Välkommen till bloggvärlden.

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Tackar Smultronpaj!

Nu ska jag bara komma på alla intelligenta inlägg också den blir det köra av :)

Lilla Jag sa...

Hej hej! Det tog en sekund, eller två, innan jag hajade att det var du ;). Välkommen, som sagt!