fredag 24 november 2006

Samba

I går så köpte jag min första sambaskiva. Underligt att jag har bott här i 3 år och inte köpt någon föränns nu, den svängde som samba ska göra och jag satte igång att gunga i takt, det blev en riktigt bra dans så jag gick och dansade framför spegeln - det skulle jag inte ha gjort - det såg inte klokt ut.... Men med tanke på att jag har dansat till pippi långstrump och mora träsk nu i 4 år så är det väl inte så konstigt att man har lagt den kunskapen på hyllan. Jag måste hitta den igen så jag kan dansa ner mina 5 kilo jag har gått upp den senaste månaden, för jag är inte så sugen att se gravid ut när jag fyller 30...... På tal om 30, som i och för sig är en trevlig ålder men inte så skojig för mig. Det sägs att när man blir 30 så rasar kroppen och intellektet, kroppen har redan börjat kapitulera och intellektet försvann med första bebisen, så det är väl inte så mycket att se fram emot så vida jag inte sätter igång att träna stenhårt och börjar att läsa super intelektuella böcker. Tips någon!!!!

Inga kommentarer: