måndag 1 januari 2007

Så var nyårs festen över!

Det var ganska trevligt med hela huset fullt, skönt att städis kom på morgonen innan vi vaknade!


När vi skålade in 12 -slaget ute på gatan så kom mina grannar som jag aldrig har sett, dom bjöd in oss till sig så vi var där en stund....trevliga människor, tror jag, men det skulle vara roligt om jag hade kunnat lära mig konsten att vara tyst ibland....

En av herrarna där jobbar med datorer någonting - jag började genast att ifrågasätta varför datorerna i brasilien är så kassa ( det finns bra datorer här med dom kostar mer än det smakar och är svåra att få tag på) han blev lite stött och trodde att jag gnällde på just honom! - så då var det bara att dra triumfkortet som jag alltid använder - Lulas fel! Det var ett av dom första saker jag lärde mig här - skyll på Lula så blir alla glada...och det blev dom. Sen att jag tycker att Lula är bra för detta landet är något jag håller för mig själv!

Så nu till en helt annat sak. Vad minns man av året som har gått egentligen? Jag minns mer eller mindre ingenting - jag fick för mig att vi skulle gå in i 2008 - så jag har ingen koll alls.... det kanske är så när allt bara snurrar, för det är det - med barn så är det som en karussell - snurr snurr snurr, man får hålla i sig så gott det går så man inte faller av!

1 kommentar:

Anonym sa...

proclaimed most people reimburse your borrowing products when they're due and lacking outcomes
A top arrears nonprofit can expect the quantity of men and women embracing these products meant for benefit throughout cash advance loan debts in order to increase the. personal debt nonprofit charities pronounces near purchased all the short-term, higher curiosity mortgages in 2010. This good cause tells a couple of years backwards may be individuals using them was initially simple.
na tej stronie internetowej
pożyczki na dowód lukas
pożyczka czy kredyt
kliknij ten link
szybki kredyt przez internet

http://szybkapozyczkabezbik.org.pl
http://pozyczki-prwatne.org.pl
http://pozyczki-prwatne.com.pl