lördag 10 mars 2007

Hmmmm

Hur ska jag börja nu......

Jag har haft ett känslomässigt bryt pga en del orsaker som jag har berättat om, och det fick min stackars blogg lida för - stackars stackars blogg.....

Jag vill tacka er alla som har hört av er på diverse sätt, ni är guld värda, jag har verkligen behövt era ord. När man står som jag med cancer så är man inte så stor - inte stor alls.

Jag är nu tillbaka i brasilien för operation, ska i veckan träffa min gyn för nya tester samt få träffa mannen som ska operera mig, ska bli så skönt att få väck detta, för jag kan inte säga att jag är någon större anhängare till blod - och det är något jag har sett nu en längre tid.

Meeeen jag ska inte bryta totalt, det finns dom som har det värre, mycket värre! Fick mail av en avlägsen vän som berättade att hennes syster har skelettcancer och 6 månader kvar i livet - så jag ska vara glad över att jag bara har cancer i livmoderstappen.

Men nu ska jag ta varje dag som en gåva! För det är det varje dag är - så krama era barn och gå och undersök er, ni vill inte få detta!!

Sååå mina vänner - nu ska jag gå igenom era bloggar och kolla vad ni har haft för er medans jag har varit ett vrak, ni har väl gjort något skoj hoppas jag!!!

Jo, brazilianlinda - jag skickar diverse böcker lite senare :)

Inga kommentarer: