onsdag 23 april 2008

Attans, jag glömde ju Brasilia!

Vi var ju i Brasilia för ett tag sen. Vilken vacker stad!

Allt var så organiserat och rent, Jag blev förälskad. Om vi flyttar hit igen så ska jag bo i Brasilia!
Vi hade turen att få en taxichaffis som hade varit livvakt åt en president här, så han visade runt oss en hel dag samt var livvakt för oss, det var lite häftigt måste jag säga. När vi gick på restaurang så satte han sig 2 bord från oss och bara bevakade, coolt! Sen så visade han oss President Lulas palats, inte för att det är något palats utan ett grymt stort fult hus, men ändå, vi har sett det och självklart tagit kort - vi är väl turister!!!! Sen fick vi självklart höra lite skvaller! Meeeen det kan jag inte berätta här, men jag kan säga att castro är inte dålig iallafall. Han har tydligen en öm sida han med.

Hasta la vista!

Inga kommentarer: