torsdag 11 februari 2010

JAAAAAAAAAA

I DID IT!
tentan är klar, nu är väskan packad till Brasilien. Vi åker om 20 min.

Veronica min vän! Jag har en massa frågor till dig om usa b.l. a varför är alltid alla ambulanser igång när personalen äter? Och varför är er mjölk så vit, jag har aldrig sett en så vit mjölk.

Nepp, snart kommer taxin - SOL, BAD, INGET PLUGGANDE, MAT, CAIPIS - vad mer kan man begära ;)

Och det är HELT ok om den svenska befolkningen använder hårtork runt om mitt hus tills vi kommer hem (men använd grannarnas eluttag)

Ate mais, vamos para Brasil - eu mora na pais tropical :) eh, talves na futuro.....

:) :) :) :)

2 kommentarer:

veronika sa...

Ja, det var två kluriga frågor till mig.:)
Hmmm varför ambulanserna är igång medan personalen ätr, det har jag aldrig märkt . Det trots att jag bor rätt nära en brandstation.:)
Men vad har mjölken för färg i Sverige och Brasilien då?:) Tycker den är vit som här.:)

Ha nu en underbar resa till ditt älskade Brasilien, kommer du tillbaka till det kalla Sverige eller stannar du kvar tro?

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Hej! Kom tillbaka igår, jag kan inte säga att jag dansar samba! Snön börjar att töa, så skottning är det intepå tal om. Jo, jag kollade mjölken i brasseland, den har samma blåaktiga ton som i sverige, hos er är den kritvit, jag blev lite imponerad :). Ambulanserna, om du tittar med "svenskögon" så ser du att de alltid är på när de äter - själv tycker jag att det är lite slöseri med bensin. Men jäklar vad rädd jag var för alla stora bilar! Jag kör en volvo xc90 här, men min bil var som en fiat här, de är stora hos dig!!! Nepp, nu ska jag fundera ut ett inlägg, många nyheter är det, tyvärr,inga för mig.