fredag 30 november 2007

Jag var på en liten fest!

Dansaren här unders tatuering, snygg rygg ;) ;)
En av de många fantastiska dansarna, tyvärr lyckas jag inte vända på kortet. Och hur tråkig ser han ut att vara då!!!!!

Kött som dom serverade


Så här tomt kan det vara i frukt caipis skålarna och det var inte bara jag som tömde dom ;) Kl var 03.00



Dessa fina killarna höll mig med "caipis" hela hela natten:)


Förra helgen blev maken och jag med bjudna till en fest.

Vi åkte hem till våra vänner som skulle ha middag, sen skulle vi åka till denna festen därifrån. Middagen var churrasco (grill) så efter det blev det ett glas vin och så gick vi till festen. När vi var på väg så frågade jag vännen hur många som skulle komma, svaret blev "tja, dom har sålt 8100 biljetter så det kommer nog en del". Jag trodde att det var något litet med ca 200 pers, men icke. Området vi var på hade 6 olika scener med olika uppträden, men vi var på den klart bästa scenen. Gruppen som uppträde heter http://www.midia.com.br/ , dom var helt fantastiska, det bästa jag har sett och det var inte sista gången jag så dom....

Denna helgen blir lugn, jag och barnen ska baka lussekatter och bada om vädret tillåter.





















Inga kommentarer: