måndag 12 november 2007

Mina veckor i bilder!

Så här ser mina tomatplantor ut i dag. Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med dom.
Igår den 11 november tappade min 5-åring sin första tand, så nu kan hon "äta igen". Bilden blev suddig, för hon kunde inte sitta still av lycka!

Denna härliga tårta beställde min 5-åring till sin födelsedag, fyllningen var vit och brun choklad:)


Denna med make/maka har bott på vår tomt ett tag nu, jag har inte vågat gå ut..... (det är en gam)
Jag har även haft besök av ett hundratal små papegojor med dom var för snabba så det blev inga bilder på dom.




2 kommentarer:

Mormor sa...

Vilka fina bilder!! Tänk att du har tappat din första tand nu V. stora flickan!!!
Så tråkigt att ni drabbats av sådan otur de senaste veckorna. Skickar positiva tankar till er alla tre!!

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Tackar, allt löser sig alltid, på något skumt sätt.