tisdag 12 augusti 2008

Än finns det hopp om Sverige!!!

VI HAR FÅTT SKOLA TILL BÅDA, jaaaaaa, jag är överlycklig. Busan börjar den 21 Aug och mini 1 sept, så nu börjar det att röra på sig:)

Idag fick vi veta att vi inte är inskrivna på försäkringskassan, vi var ju bara där 3 Juli och skrev in oss alla, men man ska väl inte begära för mycket, eller!

Salladen har jag forfarande inte hittat, men jag ger mig inte, JAG SKA HA NORMAL SALLAD!!!!

Nepp, nu ska jag duka, maken kommer med pizza - calzone, något jag saknade i Brasilien.

Jag hör av mig :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul!

Men det där med salladen är en gåta för mig. Måste lyssna med dom där hemma och se om det finns att få tag på.

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Ja, finner du någon vettig sallad i sverige är jag dig evigt tacksam om jag får veta var.