fredag 8 augusti 2008

Hur får ni ihop det??????????

Hur fan orkar ni? Hur får ni ihop 2 galningar som tar sönder, sparkar ut varandras tänder, sprider leksaker, klipper sönder allt som går att klippas, river ut allt ur alla garderober och mycket mycket mer och på det städa, laga mat, tvätta och på det vara trevlig, nåja någorlunda iallafall (mot grannarna). Hur löser ni detta? Jag är sjukt slut, jag står inte ut mer..... Men allvarligt hur löser ni allt, det är ju jättemycket att göra hela tiden. Jag ska skriva om återflytten sen när jag orkar sisådär 2019. Nu ska jag torka badrummet från skum vatten och en söndersmulad toarulle,barnen har badat..... sen ska jag göra mat men sen ska jag dricka vin och låtasas att jag inte är mamma hehehehehehe Så maken, jag hoppas verkligen att du hann i tid till bolaget, annars blir det restaurang ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ibland behöver man det där glas vinet och låtsas som att man inte har barn..:)

Karriärmamman sa...

Tja...den frågan ställer jag mig ofta och jag har ju tre barn plus en kanin plus en förvirrad make och en dito chef. Men jag överlever. Mitt trick? Öronproppar, hot och sexstrejk - och det är bara mot maken ;).

Barnen vinner man aldrig över. De är från en helt annan planet.