torsdag 11 december 2008

Mysvecka....

eller, nja. I helgen så julpysslade vi ihop med en massa andra människor på hyresgästföreningen - det var första gången för mina barn, så dom tyckte det var väldigt kul. Resten av veckan har varit en tidsjakt mellan föreläsningar, körningar, hämt och lämnande av barn och allt annat man måste göra. Men men, det är bara några veckor kvar på detta året så det är bara att lägga in en högre växel. På tal om det, alla har julstress, men jag har inte kommit dit än, har du? Jag är ganska säker på att jag inte heller kommer att få det, för detta året lever jag efter :

" Det julstök som inte är gjort blir inte heller gjort detta året "

I kväll har mina barn för första gången lussat!!! Sådant hade vi inte i Brasilien, och det var grymt skönt, för just i skrivandets stund tröstsuttar jag på en caipirinha (ska inte köra imorgon), 40 st barn är ca 30 för många, dom var helt vilda - men fint sjöng dom! Barnen tyckte det var jättekul med klänningar och glitter - varje flickas dröm.....

På söndag fyller jag år! Min kära körlärare informerade mig om att jag blir 32! (tack som fan för det, själv hade jag förträngt siffrorna) Så bara för att gardera mig, har jag köpt en del presenter själv, och om jag får fina grejer av familjen så sparar jag dom till julafton.......win win.......

Nepp, nu ska jag kura i soffan i väntan på Hells Kitchen.

Ate depois!

Inga kommentarer: