torsdag 4 juni 2009

Huvudknäpp!

Igår satt jag i 3,5 timmar och skrev på min uppgift, som ska lämnas in idag. Jag vet inte hur det gick till och det skrämmer mig lite, men jag "försvann"!, när jag "kom tillbaka" slängde jag en sista koll på mitt arbete och upptäckte att allt jag hade skrivit var lögn. Inte ett rätt var det, jag påstod att de olika apostlarna hade gjort saker de absolut inte hade gjort. Så nu måste jag slänga ihop något idag och skicka in. Samtidigt igår upptäckte jag ett fästingbett modell större så jag misstänker att min knäpp nog kommer från den vidriga blodsugande skitfästingen, ska ringa vc imorgon och kolla.
Ikväll ska vi träffa huskillen som nog ska sälja ett hus till oss, vi har lite krav innan vi skriver på, så vi får se hur det går....

Nu duschar min mini sig själv, kan tänkas att vissa mer dyrare shampoon och balsam behöver förflyttas.....

1 kommentar:

Jessica sa...

Åh vad roligt!
Vilka husföretag tittar ni på? Eller är det husföretaget som sålt tomten??

Ha en trevlig helg!