onsdag 9 maj 2007

bum bum bum, funderar lite på hur man mest effektivt söver 2 trotsiga barn, för inte är det med en bok!

När jag la barnen ikväll gick jag på toa innan och då hörde jag 4-åringen säga: Vi gömmer oss under täcket för mamma!!!! Super tänkte jag, lekte lite med tanken att låta dom ligga där tills dom skulle somna av trisses, meeeeen så var ju inte fallet, det tog ca 5 sek sen började dom vråla efter mig. Suck!

Maken åkte på jobb i sönd och kommer nog hem i morgon, oh vad det ska bli skönt att få titta på tv medan jag hör vrålen från sovrummet, och dom kommer inte att komma från barnen - dom små änglarna har lärt sig "brottning" på hög nivå nu.......

Det är lite komiskt, man tänker på en massa saker man skulle kunna blogga om under dagen, men när man väl sitter här så är allt bortblåst!

, detta var väl visiten för denna gången - jag bara måste få dom att somna.....hmmm.....mörkt rum, säljes på blocket, stekpanna - nopp, det funkar nog inte i kväll!

Inga kommentarer: