fredag 18 maj 2007

Jaha ja!

En vecka sen jag skrev sist, sååå vad har hänt denna veckan! Jo,

Maken åkte iväg på jobb i tis och kommer imorgon, barnen kommer att bli överlyckliga ( frun med).

Min bästaste vän fick en flicka igår!!!!!!

Grattis till en liten goding - du är nu MAMMA, lycka till med det lilla livet, hon kommer att fixa allt - precis allt.

Idag var jag på toaletten med 4-åringen ca 3 min, under den tiden lyckades min lilla 2-åring klättra upp i bokhyllan, plocka ner en ram, sätta sig på golvet och öppna ramen, plocka ut allt samt skära sig på glaset!!!!! Hon sa inte ens aj, utan tittade på blodet och tyckte det var kul - hon kommer nog aldrig att lugna sig.

Tja, det var nog allt under min himmel - herre gud vilket tråkigt liv jag har , om man räknar bort mini.

imorgon ska vi på kalas samt att jag ska försöka att klippa barnens hår. ja, det kommer nog att bli en kul dag, eller........

Nä, jag är nog bara för trött, skriver mer senare...

Inga kommentarer: