torsdag 24 maj 2007

Linda Rosing

Vad är det här för människa?

Jag läste på aftonbladet att hon än en gång har lämnat Fadde, denna gången för att hon känner sig nedtryckt.......

Hon har skrivit på ett kontrakt för att göra porrfilm och sa att hade Fadde skulle hindra henne från detta jobb om han hade vetat!!!!

Tacka fan för det, vilken kille vill att hans tjej ska strippa och göra porrfilm???

Är det att vara nedtryckt, så är jag gärna det. Men samtidigt tänker jag på Lindas söner, vad tänker hon med. Har inte hennes pojkar lidit nog för sin mammas idioti, hoppas bara att hon har vett nog att betala deras terapi när dom blir äldre, för nog kommer dom att behöva det.

Jag skulle nog kunna skriva massor om denna människa - för mycket finns det att säga med tanke på att hon inte kan gå på toaletten utan att berätta för pressen, men jag lämnar det här - Get a life Linda Rosing!!!!!!

Inga kommentarer: