onsdag 23 maj 2007

Natten tillbringades sittandes med 2-åringen som hostade så hon kräktes, stackars lilla mini.

Så idag är jag dunder trött, men som den goda mor man är så ska det ju lekas ändå, men det blev med klossar......


Vi har blivit bjudna på 50-års fest på lördag! Meeeen barn får inte vara med, så jag har ordnat med barnvakt, till saken hör att det är i en annan stad, så det blir övernattning...... TÄNK, ett dygn utan barn. Oj vad jag ska sakna dom, men ojojoj vad det ska shoppas med. I denna staden ligger sydamerikas största shoppingcenter, jag planerar att sätta maken på en pub och sedan jaga runt som en tok....

Jag kom på igår att jag inte har skrivit så mycket om brasilien och livet här! Dålig dålig bloggare! Men idag är jag helt slut så det får bli en annan dag, men det skulle vara trevligt med förslag/ frågor av vad ni vill veta! För när man lever mitt i det så är det en vardag.

Nä, nu ska jag fråga städerskan om hon vill ha någon hjälp - hon tittar så konstigt på mig när jag frågar sådana underliga saker.....

Inga kommentarer: