måndag 4 juni 2007

Resa hem!

Den senaste månaden har samtalen handlat om när vi ska "åka hem" bland oss utlandmammor. Vi alla kollar varandras datum och planerar när vi kan ha återföreningsfest när alla är tillbaka

Nu läste jag att http://sunnyswede.blogspot.com har åkt, hoppas att dom får en trevlig vistelse!

Själva åker vi i juli 2 veckor till Finland, maken har släkt där så vi gör en turne där detta året. Sen har vi 3 fina veckor att resa runt i sydamerika, detta är det sista året här så vi får passa på att se oss om nu, för jag kan inte tänka mig att jag någonsin kommer tillbaka hit.

Var vi hamnar efter flytten härifrån vet jag inte än, det får man ta som en överaskning, men jag har vissa länder jag absolut inte tänker bo i!

2 kommentarer:

veronika sa...

hejsan!

Beratta garna varfor du inte tror att du kommer aka tillbaka till brasilien, blev lite nyfiken.

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Har du rest ett dygn med 2 monster? haha, nej, det är jättejobbigt att resa med barnen, så det längsta resan jag kommer göra med barnen sen i sverige är nog till ica:). Men visst, när man blir riktigt gammal kanske vi åker tillbaka bara för att få se var våra barn växte upp, vem vet!