tisdag 16 oktober 2007

God Middag!

Så var det ett tag sen jag skrev igen, så går det när man får oplanerade ting att göra.

I tors så ringde maken och påminde mig om att vi skulle på en överaskningsfest för en som fyllde år, så det var att kalla in en barnvakt och åka iväg.

Vi har haft långhelg här, i fredags så var det barnens dag och igår måndag så var det lärarnas dag så skolorna var stängda. Vi höll oss hemma och njöt att regnet, det är så torrt här nu så kommunen stänger av vattnet på dagarna. Men det behövs mycket mer regn, mycket mer.

Jag läste att stureplans killarna har blivit dömda - SUVERÄNT, jag har inte följt rättegången så noga men är inte tjejen med på sexet så ÄR det våldtäkt, hur man än vrider på det så är det så.

, det var väl allt från denna gång. Nu ska jag gå in på min "porrsida" och kolla på hus. Hemnet.se är min "porr" för tillfället ;).

Inga kommentarer: