onsdag 10 oktober 2007

%##%&/¤ och födelsedag!

Det var ett tag sen jag skrev, men det har inte varit av lathet utan av skitspam virus. En person hade skickat en länk till mig som jag tyvärr öppnade och då fick skräpet fritt inträde till datorn.
Maken har suttit lååååång tid och försökt bli av med detta virus, den hade tydligen gömt sig i de flesta program. Men nu är det ute och jag aktar mig noga för diverse länkar nu.

I söndags så fyllde min stora flicka 5 år! Så hon fick bestämma allt i söndags och det tog hon fasta på!

"Nu ska vi göra så här för det är min födelsedag och jag bestämmer då" - detta fick vi höra till leda, men hon fick som hon ville på alla punkter.

På måndagen efter dagis så hade hon kalas, det kom 20 barn som satte ljudvolymen utöver det vanliga, men dom alla var nöjda. Även jag när det äntligen var över.

, nu måste jag börja med lunch, men kommer tillbaka under dagen, för jag känner att allt detta våldet som finns i Sverige nu måste få sitt inlägg i bloggen, för det är galet som det är. Mina barn ska inte växa upp med sån galenskap.

Inga kommentarer: