fredag 15 maj 2009

Diverse nyheter...

Nu är tentan inne, så det är bara att börja be för ett godkänt. Nästa delkurs är i full gång, sjukt mycket att läsa innan 13 juni när vi får sommarlov för att i aug fortsätta med den. Undra hur dom egentligen har tänkt, halva delkursen innan sommaren och resten 2 månader efter, det blir ju att vi måste läsa hela sommaren för att ha allt aktuellt i huvudet. (skit med)

Jag läste att karriärmamman har fått kortet, brassemamma gratulerar och passar på att informera att halkan ska avverkas i juni och uppkörningen i juli :) Sen attans ska det köras. Men först måste jag plugga in hela teorin, och den är inte lika kul som att backa, parkera och göra fullständigt omöjliga saker med bilen, men men......

Jag kom på en ide idag som ska göra mig väldigt rik! Inte för att jag kommer att berätta vad det är, men nästa år så kommer du att ha en i ditt hem och du kommer att älska den! Och det är nu maken ska göra ritningar och skicka in den till patent och registreringsverket, Men sen ska det bli kul!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hallå:)

Gott att ha en tenta avklarad...!
Kan säga att de inte har tänkt...inte på er som måste läsa iallafall...

Gott att körkortet börjar närma sig, känns otroligt befriande när man inte behöver be sambon köra en vart man än ska...;)

Är ni intresserade finns det en tomt ledig vid oss...;) Varberg är fint, 40 min pendling till GBG...

Ha en mysig helg!

Kram Jessica