fredag 29 maj 2009

Tja vad kan man säga...

Nu är det fredag igen, om det nu är någon som har missat det! Tentan förra lördagen gick inte så bra, eller rättare sagt, jag tittade på frågorna och skrev till min lärare om en ny tid - de hade ju bara frågor direkt från litteraturen! Så då kändes det mindre kul och vad gör man när det känns så? Jo, man lagar mat!

Jag tittade runt och fann ingredienser till kroppkakor, oj oj oj vad gott det blev. Barnen var iof inte så sugna på det, så dom fick matjesill med nypotatis - riktig sverigemat!

Min rygg hann bli bra i början av veckan, men i onsd morse vaknade jag med världens värk i nacken, jag hade legat fel på kudden och smärtan sitter i än.......

Vi har nästan bestämt oss för att bygga hus, ska försöka komma på hur man länkar planritningen sen. Men på måndag ska vi titta på ett annat hus, ett renoveringsobjekt men väldigt nära till stranden så när huset är helrenoverat om sisådär 5 år kan vi om vi vill sälja det för ungefär 7 milj och vi kommer inte ens ge hälften om vi köper det nu. Så på måndag måste vi bestämma oss.

Nepp, nu är det dags att duka bordet inför middagen maken ska släpa hem....

Ja, jo, just det - jag klarade förra tentan :)

Må gott!

Inga kommentarer: