fredag 22 maj 2009

Oh ajajajja boff x 2

För ett tag sen satte vi upp en studsmatta till barnen. Och med tanke på att tomten inte har en enda plan mark fick vi gräva ner skiten, tyvärr hamnade den över en stubbe men maken tyckte att den är lätt att få bort! Igår sågade jag ner den................... MIN RYGG DOG INATT, jag har sjukt ont. inte underligt egentligen för jag fick ju sitta på huk och såga, samtidigt som mini låg över på studsmattan och informerade mig att det såg svårt ut!

I morgon ska jag tenta mellan 10 -13, undra hur den kommer att gå med tanke på att jag inte har öppnat böckerna. Men jag har en plan! Jag ska senare idag gå in och läsa mina klasskamraters arbetsuppgifter de har gjort, för tentan får ju faktiskt bara handla om föreläsningarna, eller? Det är bara att hålla tummarna, annars har jag ännu mer att göra i höst! (dubbla kurser, förhoppningsvis ingen körkortsteori, husbygge)

Om en timme eller liknande ska vi möta upp en kille som ska sälja oss en tomt, bara att hoppas att det inte är någon sumpmark denna gången. Men med min tur så är det nog det, pessimisten har kommit fram, lika bra det!

Ha det gott

Inga kommentarer: