tisdag 14 augusti 2007

Sjuka osv

Hm, detta har varit familjen sjuk nu ett tag!
Jag hade planerat att posta några grilltillbehör, men man är inte så sugen på att stå vid spisen/kniven när hela familjen gnäller.

Så några tillbehör blir det inte idag, MEN, jag provade en sak innan vi föll in i dvalan och det var morotsmjölk..... PROVA INTE DET, det var hemskt.

Under dessa veckorna har kabeltv:n lagts ner så vi var tvungna att köpa en massa dvds så vi skulle ha något kul att göra (för självklart har det regnat med), men idag så kom det en kille och fixade med något så nu har vi tv igen - hurra, det ska firas hela kvällen.

Så nu finns det inte mycket tid att sitta här, för nu ska jag koka falukorv och göra pepparrotssås - mumma för mig, men får se vad resten av familjen tycker.........

återkommer....

1 kommentar:

Kinna Jonsson sa...

hej!
Sent men ändå, jag har letat efter Laps kojs i mina gamla kokböcker men måste dessvärre säga att jag går bet på frågan om recept. Har själv aldrig ätit det heller så att jag kan gissa. häls Kinna =)