tisdag 17 juni 2008

Hur fan ska jag hinna!!

Ja, var ska jag börja!!!! På fredag så ska vi ha avskedsfesten för alla våra vänner och det är en del att ordna även om vi har anlitat en fixare till detta. Idag ska jag till henne och ge några låtar som vi ska ha på avskedspresenten som alla ska få, det är nämligen en CD med bilder på oss under dessa 5 år, jättegulligt!! Samt att hon vill ha några extra bilder som hon ska trycka på cd:n. Sen ska jag till affären och handla en massa brasiliansk mat som jag ska försöka att smuggla in i containern. Efter det så ska jag hem och ordna med mat osv, för jag har bjudit in några nära vänner till ikväll, så dom ska komma efter skolan vid 17.30 tiden. Och självklart så åkte maken iväg på sista jobbresan här idag, men han kommer tillbaka :)

Jag har fått en ny städerska, min normala opererade sig förra fredagen och jag vet inte när hon kommer tillbaka, hon svarar inte när jag ringer - kan det betyda något eller.....
Men iallafall, min nya är inte direkt superbra, så nu håller jag på att rensa ut saker som ska ges bort, vad som ska packas, vad som ska stanna här och samtidigt så städar jag efter henne, mindre kul.

Så här är det mindre lugnt kan man nog säga....

Inga kommentarer: