tisdag 24 juni 2008

Sista inlägget från mitt fina lilla hus!

Imorgon Ons så flyttar vi till hotellet, samtidigt som flyttfirman kommer. Idag åkte vi för att förnya minis pass, men självklart hade dom stängt så då det får vi göra imorgon samtidigt som killarna kommer, så städis får ta hand om dom, hoppas att dom vet vad dom ska göra för det vet definitivt inte hon (eller jag). Jag har plockat ner alla tavlor, för imorgon ska dom fotas och korten ska skickas till ett minesterie(myndighet) för registrering innan dom får lämna landet. Ja just det, jag ska även till tandis och ta bort mina stygn och efter det så ska jag försöka att göra en manikyr....Vi ska även flytta saker till städis hus, de saker hon ska ha. osv osv. Men allt som allt så blev det 8 fullpackade väskor, stackars jävlar som ska frakta dom! Nu ringde maken och berättade att chauffören kommer och hämtar oss 13.30 på måndag, hua! Nepp, nu finns det ingen mer tid, ska se om jag kan blogga från hotellet.

Tack för denna tiden kära lilla hus, du har tjänat oss bra även om du motvilligt har fått några konstverk på varenda vägg av mini. Jag ska lägga in en bild på huset sen i Sverige, för detta huset är fantastiskt.

Må gott!

Inga kommentarer: