lördag 14 juni 2008

Visdomstand och annat tjafs

I går drog jag ut min tand. Vilken fin tandläkare, han gav mig så mycket smärtstillande så jag sov 12 timmar i ett sträck, och som grädde på moset så kostade det bara 300 reals (ca 1200kr) det ni på folktandvården, det kan ni inte slå!

Maken var en pärla igår och tog hand om barnen, han fick ensam ta emot alla frågor, funderingar mm som kräver svar, för jag själv får inte prata på 2 dagar. Ärret måste bli fint, informerade min tandis.hehehehe. Iof så får jag inte heller tugga, utan bara dricka ohämmat av juicer, kaffe och annat jox jag hittar i skafferiet.

Idag ska vi på vernissage samt få info om vad barnen har gjort på skolan under denna terminen, maken måste sköta allt snack, helt underbart!!!!

Nu ska jag lotsa in mina barn i duschen....

Inga kommentarer: