torsdag 7 december 2006

30- års resa....

Nästa torsdag, (tror jag det är) så fyller jag 30 år, ångest ångest, eller inte! Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill bli 30 eller bara stanna kvar vid 29, det kommer ju inte direkt bli att jag rasar som person bara för att jag får passera det gyllene strecket, eller? Men hur som helst, min make har bokat resa för oss till Bahia, närmare bestämt till Salvador nästa vecka. Där ska vi klappa sköldpaddor och kanske till och med simma med delfiner, det kan bli en toppen resa för barnen - själv ska jag sippa en massa gott vin och få diverse behandlingar, så jag kommer nog se ut som 20...... men självklart kommer jag inte missa dom mysiga tingen som sköldpaddor mm. Så nu ska jag leta fakta om närliggande städer så vi kan få lite kultur när vi ändå är där.. Bahia- here I come whit my tinyviny-bikini

2 kommentarer:

Lilla Jag sa...

Men va?! Missade jag din 30 års dag?! GRATTIS i efterskott :)

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Tackar tackar, det blev en väldigt mysig dag :)