söndag 24 december 2006

God Jul

Jag hoppasd att julen blir underbar för er alla!!

Morgonen tillbringades med att förklara hur tomten kan komma ner ifrån en skorsten och sen flyga med renar.....

Jag hoppades på att få en lugn stund här....men det gick ju inte!!!*ssss* vad hade jag trott. Så som den goda mor jag är gav jag choklad till min minsting från granen (som dom inte har sett än, och är den inte uppäten ikväll så är den min - BARA MIN) det tog 2 minuter så kom min andra - MAMMA - HON LUKTAR CHOKLAD - var har hon hittat den...? jaaaa, det var ju bara att plocka fram till henne med, meeeen vad lugnt det har varit.

För övrigt så är nästan alla julklappar öppnade...så går det om man inte går upp INNAN barnen....

2 kommentarer:

Brazilian Linda sa...

god jul! jag har just ätit lite kardemumma tryffel.. mums... sedan blir det glöggtryffel :)

I bakgrunden skrålar carola helga natt.
Vad är det för skiva du har med ainbusk och nordman? är det en julskiva? Ainbusk är ju så bra!

Hoppas du njuter av julen här i brasilien! kram!

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Jag njuter......

Jag har en MASSA mandelmassa till dig om du vill ha! Vi äter inte det här!! Jäklar jag har glömt glöggen.....måste dricka nu,,, GOD JUL på er. ps, jag laddar ner min skiva och skickar den ihop med m.massan