tisdag 19 december 2006

Överaskning.....

I går skulle maken på jobbmiddag och då bli ganska sen. Jag sövde barnen vid 20-tiden, sen satt jag vid datorn. Vid 20.30 tiden hör jag en bil på garageuppfarten, jag tittade på klockan och såg att det var alldeles för tidigt för att maken skulle komma, så jag gick ut och såg 2 bilar!!!! Då började det att virvla en massa tankar om att maken hade fått en allergichock, var döende mm mm, men jag kunde inte få ihop varför det var 2 bilar, när jag kom till den tanken så kom det 2 till och dom började att backa och greja - DÅ var jag stressad kan jag lova. Men så hoppade mina tjejkompisar ut ur bilarna och började sjunga "parabens" ( ja må hon leva) mm - den chocken jag hade var svårslagen.... Det visade sig att dom ville fira mig i efterskott, så vi alla satte oss på balkongen och drack en massa vin.... Maken kom senare och då med sina arbetskamrater( tjejernas män) - 6 flaskor senare var klockan 3 och alla åkte - behöver jag säga att det var segt att gå upp imorse!!!!

Men det var roligt! Jag tror att det var den bästa festen jag har varit med om....
Jag lyckades även fixa till så att vi ska åka till Sao Paulo och shoppa imorgon - en tjejdag med massa pengar - kan det bli bättre? ;)

3 kommentarer:

smultronpaj sa...

Trevligt värre! Grattis i efterskott förresten. Skål

any sa...

Hej!!
jag måste ju oxå få säga grattis!!!

Det lät ju hur kul och myssigt som helst!!

kram

En brasse-mammas mat och allt runtomkring sa...

Tackar! Det var verkligen skitkul....fler sådana tillfällen :)