måndag 28 januari 2008

Så var det kalas och annat

Som jag berättade så kommer min lilla mini bli 3 stora år på Fredag, när jag berättade det för henne så började hon gråta " mamma jag vill vara bebis".

Igår när vi var och handlade saker till skolan så fick barnen varsin för tidig present - varsin fisk!
Så nu har vi två små plastbehållare med en fisk i vardera. Det var knappt att mini gick med på denna present för hon hade kollat in en mus som hon hellre ville ha, men den skulle inte klara av detta hemmet. Det skulle räcka med att den smet ut en gång så skulle den vara borta, för vi har fått 2 st vithövdade havsörnar på vårt tak, dom har helt sonika flyttat in hos oss.

Vi kommer att ha kalas på fredag kväll här hemma för nu är det karnevalstider så det kommer inte vara så många hemma på lörd som vi tidigare hade planerat... Vi hade också planerat att åka iväg den helgen med, men hotellen var så dyra att det var inte värt pengarna, så vi kommer att se karnevalen här i vår stad istället. Jag ska ordna barnvakt för festandet är på kvällen/natten och då ska mina små sova hoppas jag.

Inga kommentarer: